reklama

Pozrel som si 112

„Čau, pozri si v archíve Markízi reláciu 112.“ „Maroš ja TV nepozerám...“ „Ale je tam náš ožratý vyučujúci zo školy. Aspoň myslím že je to XYZ.“ „Hehe, toho som mal na štátniciach v komisii. To si asi pozriem.“ „Je to v druhej polke. Daj vedieť či je to naozaj on.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Televíziunepozerám. Nejde iba o to, že programy sú nízkej kvality. Určite by som podlhom hľadaní našiel niečo, čo by sa mi páčilo. Dnes už televíziu nepozerámz princípu. Správy TV JoJ sú výbornýpríklad: smrť, nešťastie, niečo z politiky doma, niečo zo zahraničia,vražda a na koniec to zaklincujú krásnymi šteniatkami, ktoré sú naozaj rozkošnéa citlivý divák môže konečne prestať zvracať... či už z nešťastiainých, v ktorom sa naše stanice vyžívajú alebo z iných „produktov“,ktoré stanice ponúkajú pre náročného slovenského diváka...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Istý čas bola pre mňasvetlou výnimkou TA3, ale to sa zmenilo po vydaní článku v TRENDE. Prenezasvätených- TREND prišiel s článkom, kde tvrdil, že TA3 má svoj blacka white list firiem, slovom- zbohom objektivita. Skrátka televíziu nechcempozerať a nepozerám.


Avšak ja somchcel písať hlavne o relácii 112.

Pozerám online,trpezlivo vyčkávam na načítanie a začnem odhodlane preklikávaťk spomínajnej druhej polovici. Ale, hovorím si, že by som mal najprvzisiť, o čom v relácii ide. Kto reláciu nikdy nevidel, pre tohov krátkosti: televízny štáb sprevádza záchranku alebo policajnú hliadku...

Prvá vec, naktorej sa zastavujem je príspevok o bezdomovkyni, ktorá volá, žejej druh skolaboval. Záchranka (za chrbtom s kameramanom) na mieste uvádzaveci na pravú mieru. „Váš druh je už 2 hodiny mŕtvy.“ Čože? Tak toto som vážnenečakal. Výraz na tvári tej ženy je vďaka nízkej kvalite obrazu znesiteľnejší, ajkeď kameraman odviedol kvalitnú prácu a nevynechal jediný detail, keď tejúbohej žene oznámili tú hroznú správu. Zostaňme ešte pár minút pri záberoch plačúcejženy, občas preskočme na mŕtve telo a naozaj strašné „obydlie“.V pozadí vidno, ako si doktori odvádzajú svoju robotu. A do tohoJanko Króner vysvetľuje pokojným hlasom ako k nešťastius najväčšou pravdepodobnosťou došlo a v akých podmienkach ženaso svojím druhom žili. Neviem ako to skončilo lebo som to nevládal dopozerať dokonca...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalší príspevok....mladýštudent leží v kaluži krvi na schodoch. Oblečené ma len slipya kamera ho bez zaváhania natáča. Ale nemajte obavy, chlapec v kómemá rozmazanú tvár, takže je všetko v poriadku! Kým mu záchranári fixujúkrk a nakladajú do sanitky, Janko Króner nás znova uvádza do situácie.Pravdepodobne opitý spadol z balkóna, je v kóme a v kritickomstave. Aby sme z toho, čo sme práve videli, neboli príliš otrasení,rozpráva pokojným hlasom, ktorý sa dobre počúva.

„Maroš už som pri konci a XYZ stále nevidím.“

„Je to v druhej časti... niekde v prostriedku.“

„Ty vole, to má aj druhú časť? Som myslel, žev druhej polke. Idem na to.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalší príspevok autohavária...skok... a mám ťa.

Učiteľ z mojejuniverzity ožratýpod obraz boží... tvár rozmazaná, ale napriek tomu ho okamžite spoznávam. Predsa lenbol členom komisie na mojich štátniciach. Ľahší príspevok na záver. Veď komu bysa po tých reportážach neuľavilo pri pohľade len na 2 nabúranéautá? Janko Króner opäť objasňuje, že vodič bol opitý a nabúral do druhéhoauta. Nikto sa nezranil. Zato XYZ spravil komický výstup, keď, okrem iného, stiholohovoriť profesorov z mojej fakulty. Nezabudol ani spomenúť, o ktorúfakultu ktorej univerzity ide. Tak kvôli tomuto som si musel pretrpeť tie predchádzajúce prispevky. Inak nespomínam si, že by som ho tento rok videlučiť. Škoda. Bol naozaj fajn.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odvtedy som malpár príležitostí pozrieť niečo v telke. Nikdy nie celé a vždy lenz núdze. Raz som videl kúsok Paneláku. Som si istý, že som mal tú smolua videl ich najnevydarenejšiu scénu... alebo tomu chcem aspoň veriť.

A grgajúcichlapec v Slovensko má talent... deti v telke sú také zlaté. Až natie z chudobných krajín. Ale tie nám našťastie ukazuje len málokto.A určite nie o ôsmej večer. To by nám ho pekne zhnusili.

Čím ďalej týmviac som presvedčený, že nepozerať TV bol skvelý nápad. Frajerka sa mi občassmeje, že som úplne mimo keď náhodou prejde rozhovor na nejakú populárnureláciu či celebritu. Ževraj žijem úplne inde. Ďakujem. Ale žiť inde je vždy lepšieako žiť v komerčných.... what?

edit: Tak sa ospravedlňujem za nepresnú informáciu. Janko Króner nekomentuje 112. 

Ondrej Kališ

Ondrej Kališ

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Občas sa aj nemýlim :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu